sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Hyviä fiiliksiä

Tässä tämän päivää olen ihmetellyt omaa oloani. Sitä kuinka ihan oikeasti se mitä suuhuni työnnän vaikuttaa oloon aivan valtavasti ja toisaalta se miten suhtautuu etenkin itseensä. Nämä asiat kun saa kohdilleen, niin voiko parempaa toivoa.
Itse olen aiemmin ollut hyvin kriittinen itseäni kohtaan ja yleensä ajatellut asioista negatiivisesti. Miettinyt, että eihän minulle voi koskaan onni olla myöden ja minulle sattuu vaan huonoja asioita enkä ole ansainnut onnea ja hyvää oloa. Hitsi kun on tullut haaskaatua paljon vuosia itsensä maan rakoon työntämiseen.
Silmäni sai avautumaan `terveyskonsultti` Siv Sjöholm (jonka bongasin Ollin blogin haastattelun kautta), joka sanoi että on opittava rakastamaan itseään ja itseltä ei saa kieltää mitään. Kuinka oikeassa hän onkaan, siitä se kaikki lähtee. Jos on hyvä itselleen , niin asiat loksahtaa paikoilleen kuin itsestään. Olen myös lukenut kirjan Muuta ajatuksesi,muutat elämäsi, jonka on kirjottanut Louisen L.Hay. Kirjassa on paljon hyvää asiaa ja minullakin on vielä paljon opittavaa, mutta olen oikealla tiellä. Mihinkähän tämä kaikki vielä johtaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti